2014. július 16., szerda

Nyár van! ♥

Sziasztok !

Rég jelentkeztem, de itt vagyok! 

Ma nagyon meleg van!:( A napocskának köszönhetően pedig 1 hónap alatt sokat barnultam! :)
Nekem nagyon fehér bőröm van... Nem szeretem annyira, mert kicsit beteges hatást kelt, de régen az úri hölgyek még napernyővel is védték a bőrüket a napsugaraktól.
Csak sajnos mostanság már divat a nagyon sötét bőr... Nah, igen, éés a szoli. 
Nem voltam még soha, de nem is igazán tervezem. Igaz, most a nyáron megfordult a fejemben, és el is sétáltam mellette, de aztán mégis meggondoltam magam. Nem egészséges... Nekünk meg főleg nem. 
A napocska sokkal többet ér, emellett kitűnő D-vitamin forrás, amit ugye nekünk különösen fontos pótolni. A melegebb hónapokban segít a napsütés, télen pedig csepp formájában ajánlott. 

Nagyon sok tervem van az idén. Nem írtam még, de egyik nagy álmom, hogy modell lehessek. Már több éve, egészen kicsi koromtól kezdve imádok pózolni, fotozkodni. :) (Sőt, azt mondják még fotogén is vagyok).
A másik pedig a tánc... már ovis koromban táncoltam a tv előtt, mikor zenét hallgattunk. Szerintem jól mozgok, és ha lehetőségem lesz rá, biztosan tovább fejlesztem.

Mostanában én is fotózok. Igaz, nincsen profi Nikon fotógépem, de azért a telómon lévő kamera is elég jó képet csinál! Néha meglepően jót...

Emellett pedig verseket, idézeteket írok. Majd folyamatosan teszek fel Nektek :) 

Lehet, hogy még az idén az is összejön, hogy készítenek rólam egy profi portfóliót. Nagyon szupi lenne... És ha már az meglenne, akkor modellmunkát is könnyebben tudnék találni. A portfólió alapfeltétel, hogy sikeresen bekerülhessen az ember ilyen helyre. Drukkoljatok :)
Ja és, majdnem mindennap tornázok. Találtam most egy tökjó kis mozgásformát, ezt csinálom meg mindennap. Sokkal nehezebb, mint amilyennek látszik. Anya szerint csak ugrálok (hi-hi-hi), de mégis be kell, hogy vallja, hogy már feszesebb vagyok, és egy halvány kis kocka már körvonalazódik is a hasamon  - amihez persze még sok idő kell, hogy olyan legyen, amilyenre szeretném, de haladok - szóval igen. De sajna, ahhoz hogy ez ne csak egy halvány álom legyen, az étkezést is be kell tartani... Valamit valamiért. 
Tegnap este kenyér nélkül vacsiztam. Be kell látnom, hogy 3 főtt tojással, zöldségekkel, sajttal, és valami húsféleséggel simán jól lehet lakni. Igaz, szokatlan, de idővel ez is természetessé válik.
Már se krumplit, se tésztát nem szeretek (nagyon le is csökkentettem) enni, mert mindig nagyon felfúj, és nem jó utána a közérzetem.
Ez is szintén akarat kérdése, és mindig választhatunk! Mindig elindulhatunk a jobbik úton... 

Ha esetleg érdekel valakit, hogy mire "ugrálok", belinkelem ide:

https://www.youtube.com/watch?v=r45YhhswIdw

Először eléggé béna voltam, de most már egyre profibban csinálom! Gyakorlat teszi a mestert. :) Dugjátok be közben a fülest, vagy nyomjatok be a gépen valami ritmusos zenét, úgy sokkal jobb! (Kimondottan megörültem, hogy ilyen mozgásforma is van, mert egy időben balettozni is akartam. De ahogy nézem, a megvalósítás még nincsen teljesen elvetve ;) 

Tavaly sajnos nem voltam olyan állapotban, hogy mozogjak, edzek... Most bepótolom. Ki kell használni minden olyan napot, amikor jól érezzük magunkat! És fordítsuk értelmes dologra, amitől még egészségesebbé válhatunk. 

Vettünk ma (is) dinnyét, nagyon szeretem. Nem minden évben édes, de most kitett magáért az időjárás, és nagyon zamatos. Az idei nyár eleve esősebb, mint a múlt éviek. De nem is bánom, az is kell!

Ó, jaj! Ki ne hagyjam. 1 hete festettük az erkélyt, sárgára. Igaz, még nincs kész, mert közben elfogyott a festék, és a másik oldalra már nem is sárgát akarunk, hanem narancssárgát. 
Még a hajam is festékes lett picit! :) Én aztán nem kényeskedek, ha "lekopiiik a körömlakkoooom!! ..." :-)))))

Így most sokkal hangulatosabb lett, van kint egy kis asztal, meg székek. Délutánonként ki szoktam ülni, regényt olvasok, vagy írok, esetleg zenét hallgatok. De még hamizni is szoktunk kint. Nagyon jó friss levegőn enni. Meg úgy kb. mindent. :)

Itt egy fotó a félkész állapotról:





Még kontrollra nem jutottam el, mert azóta orvos váltásom lett, hajjajj.... Sajnos nem jobb az sem, akit most kaptam. Hát ilyen ez. De már nem sokáig kell ebben a kórházban nyüglődni. Kb. 1 év és elmehetek felnőtt kórházba, remélhetőleg jobb orvosok közé.
Tudjátok, mikor depis hangulatom van, mindig azzal nyugtatom magam, hogy lesz még jobb is... Mert miértne lehetne? Különleges vagy, és ha akarod, bármit ki tudsz hozni magadból! Csak kitartás kell!
A fájdalom megerősít, Mi jól tudjuk. Ezáltal még értékesebbek vagyunk! Bizony, nagyon. Ezt ne felejtsétek el soha
Istenkétől kívánom Nektek, hogy a szeretet legyen Veletek. Szeressenek Titeket, és Ti is szeressetek! Akkor könnyebb minden. És boldogabb. ♥ 

A szenvedés előbb-utóbb meghozza a jutalmát. Csak türelem! Erős vagy, kibírod. Aztán mikor megkapod, visszagondolsz a rossz időszakokra, és belátod, hogy még sem volt érdemtelen amiken keresztül mentél.



3 napja fotóztam ezt a gyönyörű szép szivárványt! Csodálatos... 



Ez a kép pedig 4 napja készült, egy esős napon. Másnap ihletet kaptam, és írtam mellé egy verset:

Az élet útjai

Rossz az út, amin lépkedek,
sok a szomorúság, és a félelem.
Gyenge voltam, mikor-e útnak nekivágtam,
sok volt a sár, de szivárványt is láttam.
Még mindig úton vagyok,
fájdalmaimmal együtt haladok.
Néha kisüt a nap, és boldog vagyok,
ez mindig erőt ad, és aztán újra folytathatom.
Van, hogy egyfolytában szakad az eső,
menekülnék előle, de hol van itt ernyő?
A hűvös cseppek gyémántszilánkként áztatják testem,
sorsommal szembe kell néznem.
Megállok hát, és várom a vad zuhatagot,
ha ezt kibírom, máris erősebb vagyok!
Mindig lesz két út, melyen felváltva lépdelünk,
a sötét, és a színes, amit olyannyira szeretünk.
De ez utóbbi csak akkor édes igazán,
ha előtte már tapasztaltuk, hogy milyen is az igazi,
romboló, szívfájdalmas viharkár.

Varga Cintia Anett



Még hozok majd ilyeneket, csak jöjjön az ihlet!

Próbálok többször írni, hogy ne legyen uncsi, és hogy tudjatok olvasgatni. :)

A LEGFONTOSABB:


Az életem. Imádom Őt! ♥ 

Minden jót, és szépet Nektek!

xoxo ♥ :*

C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése