2014. augusztus 26., kedd

Ez a nyár is elszaladt...

Augusztus vége van...
.... Mindjárt itt a suliii... ,meló :-)

Képzeljétek, tegnap volt pontosan 1 hete, hogy ismét voltam Pesten. Kontrollon is. Majd mesélek valamelyik nap... Lehet már holnap!

Jaj, tegnap nagyon rosszul voltam délután...

Kb. félévente, ha eszek hamburgert, de szerintem a tegnapi eset után nő ez még több időre is... Vagy max. csak házit, de egy darabig biztos azt sem, mert most eléggé elment az étvágyam tőle!
Visszajött.... :-( Pedig jól esett...
Nagyon vigyázzatok az ilyen kajákkal, éttermekkel, gyorsétkezdékkel ! Mindent megtesznek azért, hogy nyereségük legyen abból, amit Ők már kidobnának...
Egyébként is ritkán eszek ilyen ételeket, de tegnap kifejezetten megkívántam. Nem kellett volna...
Néha nem tudok parancsolni magamnak..

... Úgyhogy tegnap kicsit szomorú voltam, hogy mindig van valami bajom...
Le is gyengültem picit, úgyhogy úgy döntöttem ma korábban lefekszek, és szerintem be is alszok.

De ettől függetlenül vannak szép dolgok is az életben... A rossz után mindig jön valami jó, ezt ne feledjétek! :-)

Nah... folyt.kövii.

Szépséges álmokat, jó éjszakát 

C. 






6 megjegyzés:

  1. Szia C, hát azt nem tudom, hogy mi van a gyorséttermi kajákban, de ha a bélszűkület miatt "beáll" a béltartalom, csak eszem egy menüt....és már minden folyik is ki belőlem. Nekem prímán bevált hashajtó! :-)
    Üdv: Gyötör

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ó, akkor Neked sem jó... És miket eszel ilyenkor? Szerintem az is fontos, hogy hol eszünk. A jó hely kiválasztásához próbálgatni kell... Pár hete pizzáztunk egy másik étteremben, és semmi bajom sem volt utána... Szóval az alapanyagok frissessége számít... De sajnos nem látunk bele, hogy miből készítik... Hehehe, talán jobb is... :-)))))
      Jól vagy most?

      Szép napot! :-)

      Cintia

      Törlés
  2. Gyorsétteremben (Burger King, McDonalds): tökmindegy mit eszem, mindegyiknek ez a hatása :-)
    Szerintem az összetevőkkel hete valami...így aztán nem is nagyon járok ilyen helyekre, csak ha a már említett hatást szeretném elérni: :-DDD

    Thx kérdésed, sose legyen rosszabb. Nyáron mindíg erősödik az ember immunrendszere (sok napfény) ami aztán beindítja a crohnt, ami ugye autoimmun betegség: az immunrendszer megtámadj a test saját emésztőrendszerét...de ezen a nyáron nem nagyon kell ettől tartanunk. :-) :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mekiben évekkel ezelőtt voltam, de akkor megfogadtam, hogy soha többet. Nagyon nem jött be.
      Burger Kingben meg még nem is voltam :-)
      Végülis.. a hashajtótól azért biztos finomabb.. :-D

      Örülök, hogy jól vagy. Nekem tavasszal szokott erősödni, fellobbanni.
      Elég sokat napoztam a nyáron, nekem nem ártott. Jó kis D-vitamin, amire nekünk amúgy is nagy szükségünk van. Persze mértékkel.
      Jól írtad, sajnos én is tudom a folyamatát... már nem most kezdtem. Micsoda büszkeség, igaz?

      Törlés
  3. Szia Cintia. Isti vagyok :) :) Hát igen a a tavasz nekem is kihozza, de nálam a tél a legrosszabb. A fűszeres zsíros ételek nekem is hányingert okoznak, meg puffadást, hasfájást.

    VálaszTörlés
  4. Szia Isti. :-)

    Hát igen, volt már nekem is úgy, hogy télen kezdődött, és tavaszra méginkább csak erősödött...
    A fűszeres, zsíros ételeket szerintem nagyon kevesen bírják, megterhelő még egy egészséges embernek is..

    VálaszTörlés