2014. szeptember 25., csütörtök

Okos meglepi..

Sziasztoook !

Szeretném Veletek megosztani az örömömet! :)
Ugye, mint írtam is pár blogbejegyzésemmel ezelőtt: elromlott a telefonom...
... Azt hittem megtudják szervizelni, de olyan sok mindent kellett volna benne cserélni, hogy jobban megérte inkább egy másikat választani... Ha már ígyis-úgyis szerződve vagyunk a T-mobile-nál, tök mindegy, hogy egy hibásra fizetjük a havi díjat, vagy egy újra..

Nos tehát elkezdtem keresgélni... Szimpi volt első körben a Nokia is, no meg a Sonyk is... e kettő közül viszont biztos: A Sony mégiscsak jobb.
Anyának tetszik a Sony Xperia M.. ,de én még mindig a Samsungokhoz ragaszkodtam, az én kis szeretett telóm is Samsung volt...

Szóval mától tulajdonosa vagyok a Samsung Galaxy S4 - nek ! :-)

Pár órája ismerjük csak egymást, de szerintem máris megszokta a társaságomat... Mindenesetre nekem bejön... Hihih
Nagyon örülök, hogy végre fotózhatok! Erre vártam már vagy 2 hónapja!
Ez pedig azt jelenti, hogy Ti is örülhettek... Mert nem fogok ám fukarkodni a képes-megosztásokkal :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése