2014. október 3., péntek

Hello Október!

Jövő héten kontroll. Augusztus 18.-án voltam utoljára, akkor kaptam egy Dicetel nevű gyógyszert a hasmenésemre, de sajnos nem ért semmit. Voltam a tyúkfias.. izé fiastyúk utcában is, Pesten.
Anya ezúttal most nem retro tárgyat nézett ki, hanem fonalakat... rákapott a horgolásra, aminek hát mit ne mondjak, nagyon örülök. Olyan csini kis táskákat horgolt meg 1-2 hét alatt, hogy gyönyörű.. már csak a bélés hiányzik, és kész lesz! <3
Jaaa.. itt egy kép a múltkori kontrollom után, a nyugatinál:



Ez még nem az én telómmal készült.. De tegnap kattintottam párat a sajátommal:


Szerintem szép, tiszta képet csinál. :)

Az életem mostanság egy kissé zavaros lett, és felfordult... De remélem minden helyre jön... Reménykedem.

Xoxo! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése